28 April 2011

Jejak Cita~



Jejak Cita
Devotees

Berdiri aku di sini
Menatap mentari terbit lagi
Membawa cahaya menerangi hari
Dan saat itu masih ku nanti

Kita sama punya cita
Yang menunggu di hadapan sana
Biar pun berliku ditempuh jua
Cekal dan tabah azimat jiwa

Tika ujian datang menduga
Tiada berputus asa dan kecewa
Andainya rebah bangkit semula
Berserah mengharap rahmatNya

Sama melangkah seiringan
Mengejar sebuah impian
Dengan semangat keyakinan
Menuju ke arah kejayaan
Bertekad penuh keazaman
Gemilangkan pasti di genggaman

Jangan lupa memohon padaNya
Tawakal berdoa sentiasa
Dialah penentu segala
Apa dikurnia ada hikmahnya

Di sana tiada jalan yang mudah
Hanya yang sabar kan terus melangkah
Berbekal keimanan di dada
Dan usaha pasti akan berjaya
Berjaya...

Ditujukan buat mereka yang tengah jatuh semangat. 
Moga semangat yang jatuh kembali terubat~
=)

2 comments:

Izzati Hashim said...

eh, saya suka lagu ni :D

eh, asal Danbo mcm nak peluk org je tu? ngee.

*peluk dari jauh*

pohon doa dari akak, doakan saya. (=

W Nurhadhirah A said...

akak pun~ ♥

memang la. Danbo nak bg semangat.. hehe XD

*peluk dari jauh kembali*

insyaAllah.. moga Allah permudah segalanya.. doakan akak jgk =)