31 December 2010

2010 Dalam Kenangan, 2011 Menjenguk Kehidupan~

Sebenarnya, entry Sifat Marah Itu... sepatutnya menjadi entry terakhir untuk tahun 2010 ni. Tapi dek ada cerita baru untuk diceritakan, jadi lah entry ni sebagai entry terakhir. :D

Alhamdulillah, syukur sangat kepada Allah kerana dengan keizinanNya dapat juga bertemu dengan sahabat-sahabat yang dah lama tak bersua sejak berpisah selepas tamat alam persekolah menengah 2006 yang lepas.

mereka =)

Terima kasih Wan, Husnul dan Mazida! Kunjungan korang memang menggembirakan hati. Ye lah, lebih kurang tiga tahun lebih tak berjumpa. Lebih-lebih lagi Mazida! Moga persahabatan kita kan berkekalan walau sejauh mana jarak kita terpisah~

Mazida – Nilai
Wan – Sabah bah..
Husnul – Pahang
WNhAWS – Kaherah

Contact2 la yep, melalui FB, SMS, SKYPE etc.
Selamat maju jaya sahabat! Moga dirahmatiNya. InsyaAllah jumpa lagi tahun depan. =)

"Manusia yang paling lemah ialah orang yang tak sanggup cari teman dan yang paling lemah daripada itu ialah orang yang mensia-siakan teman yang telah diperolehinya."
- Imam Al-Ghazali 
==================

Tahun 2010 bakal berlalu. 2011 bakal menjenguk.

Terlalu banyak yang telah berlaku sepanjang 2010 ni. Yang manis, yang pahit, semua dirasa.
Biarlah ia tersimpan kemas dalam ingatan, buat muhasabah diri sendiri.

Mana yang kurang, cuba tambahkan.
Mana yang lemah, cuba kuatkan.
Mana yang buruk, cuba perelokkan.
Mana yang belum terlaksana, cuba sudahkan.

Mudah-mudahan 2011 menjanjikan kehidupan yang lebih baik. Dan semestinya terus mengharapkan keredhaan Ilahi. Ameen..






Nota: Bulan 12 entry paling banyak! Hohoho 0_o


Nota 1: Selamat Tahun Baru buat semua! Tingkatkan amalan dan keimanan dalam diri. Moga diberkati =)

4 comments:

Di@n@ said...

beznyer ble dpt jupe sme2...huhu angah lme doh kn kte dop jupe, org stat blaja doh

WNhAWS said...

huhu..tula,xdang jupe kn..lenkali nmpknye kite jupe yep ^_~

::wan fadhilah:: said...

waaahhh.. dah upload.. hehe.. angah, wan dh smpai sabah doh ptg tdi.. hehe.. tq utk kay chain dan stokin tu.. hehe.. harap2 dpt jupe lgi di lain masa.. =)

WNhAWS said...

hehe..mesti la upload, btul2 b4 taun baru! :D
Alhamdulillah, slmt smpi =)
ur welcome.. sbnrnye ad lg hadiah yg taun lps pnye [kot] xtrbagi, lupe..sori~~
insyaAllah, muge2 dpt jupe lg! ameen =)